När du bokar tid för behandling

Bästa patienter

 

Vi har ofta fullbokat och har utökat våra öppettider för att kunna ta emot ER 

när ni behöver och vill komma till oss.

 

Vi har ibland haft problem med att kunder bokar in sig och sedan inte dyker upp på inbokad behandling och även kunder som bokar av sina tider sent. Vi tycker att det är jätte trist då vi dagligen får samtal av patienter som vill komma till oss som vi antingen hänvisar

till en annan klinik eller som vi sätter på väntelista.

 

Enligt vår policy har vi en av/ombokningsregel på 24 timmar.

Detta är den tiden vi behöver för att att kunna erbjuda tiden till en annan patient.

Vid uteblivet besök eller vid sen avbokad tid debiterar vi fullt pris.

 

 

Varför debiterar vi? 

 

När en du som kund bokar en tid hos oss gör vi en muntlig överenskommelse (muntligt avtal).

Du (köparen) förbinder dig att komma till oss vid en i förväg

överenskommen tid och köpa en behandling.

 

Vi (säljare) förbinder oss att reservera denna tid för Dig och inte sälja den vidare till någon annan.

Så länge Du inte av /ombokat din tid senast 24 timmar innan

kan vi inte sälja/erbjuda din tid vidare till någon annan.

 

Därför är du betalningsskyldig. Du skulle inte acceptera att tvingas vistas på din arbetsplats

utan att din arbetsgivare betalar dig lön.

Som egen företagare är vår lön en del av omsättningen, dvs intäkter som kommer in i företaget

när vi säljer en behandling eller en vara.

 

Vi ser också gärna att du kommer i god tid till behandlingen, helst 5 min före då vi alltid gör

vårt bästa för att hålla tiderna för er och vår planering.

Kommer du 10 min sent har du bara kvar resterande tid av din bokade tid,

om du kommer sent ska nästa patient inte behöva drabbas av.

 

Hjärtligt Välkomna till Montana Nack & Ryggklinik

Montana Nack & Ryggklinik

Följ oss i sociala medier.

  • White Instagram Icon
  • Facebook - White Circle